Evenimente 2011


Evenimente 2011

17 – 18 MAI 2011

Va invitam la IT Congress 2011, in Timisoara!
In perioada 17-18 mai, nu va faceti program! V-am stabilit intalnire cu 14 dintre cei mai mari producatori mondiali de tehnologii informaţionale, intr-un cadru in care
demo-urile live si discutiile despre tehnologii si solutii IT de ultima ora reprezinta un punct central:

 

IT Congress 2011 – „Technology Refreshment”
Creat special pentru dumneavoastra, evenimentul isi propune sa va inlesneasca accesul direct la cele mai recente tehnologii si sa va puna in legatura directa cu
reprezentantii si specialistii brand-urilor de top in domeniu – VMware, Cisco, EMC, Oracle, Xerox, HP, NetApp, Dell, Intel, IBM, Juniper, McAfee, Lexmark,
Microsoft si Eset, partenerii celei de-a treia editii.
In decursul celor doua zile, veti avea acces la:

 

–    prezentari, workshop-uri si demo-uri live desfasurate in paralel in cinci sali
de prezentari,
–    un spatiu expozitional de 2000 mp, in care puteti testa echipamente si
solutii IT de ultima ora,
–    discutii directe cu producatorii si specialistii din domeniu,

–    premii zilnice care sa va rasplateasca pentru interesul si implicarea dumneavoastra.

 

Toate acestea pentru ca dumneavoastra sa intrati in contact direct cu tehnologii de ultima ora, menite sa va eficientizeze afacerea, sa va creasca competitivitatea,
sa va reduca costurile si sa va permita decizii informate, toate datorita unei viziuni complexe asupra tendintelor din IT.
Evenimentul se desfasoara in Timisoara, la Expovest, in perioada 17-18 mai 2011, intre orele 09:00 si 18:00.
Participarea la eveniment este posibila numai pe baza de inregistrare. Aceasta se poate face online, pe site-ul evenimentului, pana in data de 13 mai 2011.

 

Pentru mai multe detalii despre brand-urile participante si program, va rugam sa
vizitati www.itcongress.ro, site-ul oficial al evenimentului, disponibil din data de
22 aprilie 2011.
Am fi onorati de participarea Dumneavoastra la acest eveniment!

 

Cu stima,

Echipa ETA2U

 

PARTICIPATI SI CASTIGATI!

 

Cu cat participati la mai multe prezentari si workshop-uri, va cresc sansele de a castiga unul din urmatoarele premii:

 

2 x TV LCD 42’ sau 10 x iPad

 

 

 

Contact:
Pentru orice alte informatii legate de evenimentul IT Congress, va rugam contactati organizatorii acestui eveniment:

e-mail: marketing@eta2u.ro

 

11.02 2011

SC Active Job Consulting SRL  în calitate de solicitant principal, în parteneriat cu: SC RoMarketing SRL, Federaţia Patronilor Bihor şi Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultura Timiş, în cadrul proiectului „Adaptabilitatea angajaţilor, succesul angajatorilor – ASA”, proiect cofinanţat din Fondul Social European – „Investeşte în oameni!”, Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013; Axa prioritară 3 „Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderilor”; Domeniul major de intervenţie 3.2  „Formare şi sprijin pentru întreprinderi şi angajaţi pentru promovarea adaptabilităţii”,Contract: POSDRU/81/3.2/S/52837, Valoarea totală a proiectului: 12.352.078,31; Perioada de implementare: 01.11.2010 – 31.10.2013, anunţă:

 

Conferinţa de Lansare a proiectului

„Adaptabilitatea angajaţilor, succesul angajatorilor – ASA”

Conferinţa se va desfăşura la Hotel Continental, în data de 11 februarie 2011, între orele 10 am si 4 pm. Participarea la Conferinţă se face pe bază de invitaţie, locurile fiind limitate.

Mai multe informaţii se găsesc pe siteul solicitantului www.activejob.ro, respectiv pe siteurile partenerilor:

www.romarketing.rowww.fpb.ro  şi www.cciat.ro şi se vor găsi pe siteul proiectuluiwww.succesulangajatorilor.ro.

Persoane de contact:

Sorina Bradea, Manager Proiect sorina.bradea@succesulangajatorilor.ro  Luminiţa Popa, Responsabil Formare  luminita.popa@succesulangajatorilor.ro

Informaţii despre program pe www.fseromania.ro

 

 

ACORD INTRE PATRONATELE DIN BIHOR

Federaţia Patronilor Bihor împreună cu Camera de Comerţ şi Industrie Bihor, Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România şi UNIMPRESA au organizat o întâlnire în care şi-au manifestat intenţia ca împreună să continue punerea în aplicare a parteneriatului semnat în urmă cu trei ani. La eveniment au participat Ioan Lucian – preşedintele Federaţiei Patronilor Bihor, Constantin Badea – directorul Camerei de Comerţ şi Industrie Bihor, Ioan Mintaş – vicepreşedintele Consiliul Naţional al Intreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România şi Giani Fabris – reprezentantul Unimpresa. Cei patru reprezentanţi ai organizaţiilor patronale au subliniat importanţa parteneriatului dintre organizaţiile pe care le reprezintă şi faptul că acest parteneriat a avut rezultate importante. Printre acestea se numără reducerea taxelor şi impozitelor pe clădiri pentru persoanele juridice, semnarea unui parteneriat cu Primăria Oradea şi primăriile oraşelor din Bihor, semnarea unui parteneriat cu Consiliul Judeţean Bihor, înfiinţarea unui Consiliu Economic Consultativ, în urma căruia organizaţiile patronale sunt consultate de administraţia locală în problemele ce privesc mediul de afaceri din Oradea. De asemenea, fiecare organizaţie patronală are un reprezentant în comisiile de licitaţii pentru lucrările publice din Oradea.

Ioan Lucian – preşedintele Federaţiei Patronilor Bihor a subliniat faptul că există în continuare interese importante ca mişcarea patronală să fie divizată atât la nivel naţional cât şi la nivel local. De aceea „exemplul dat de noi este unul de urmat şi la nivelul organizaţiilor patronale la nivel naţional”, a declarat Ioan Lucian. Ioan Mintaş a subliniat faptul că se fac eforturi pentru ca mişcarea patronală la nivel naţional să se unifice astfel încât toate confederaţiile patronale să activeze în aceeaşi direcţie. Directorul camerei de Comerţ Bihor a concluzionat că în cel mai scurt timp cele patru organizaţii patronale din Bihor vor prezenta o agendă a activităţilor comune. Printre acestea pot fi amintite o întâlnire a organizaţiilor patronale cu reprezentanţii partidelor politice, ai Consiliului Judeţean Bihor, Consiliile Locale dar şi cu reprezentanţii băncilor ce îşi desfăşoară activitatea în Bihor.

 

 

 “PROVIZORATUL ISTORIC” LANSAT LA ORADEA

Principele Radu al României şi-a lansat la Librăria Humanitas din Oradea, în prezenţa unui public numeros, volumul “Provizoratul istoric”, apărut la editura Polirom. La eveniment au participat Ioan Lucian, preşedintele Federaţiei Patronilor Bihor, Episcopul greco-catolic Virgil Bercea, oameni de cultură orădeni, reprezentanţi ai mediului de afaceri, oameni politici şi simpli orădeni.

“Spre deosebire de cartea de bucate a Principesei Margareta, care se bucură de un foarte mare succes, volumul “Provizoratul istoric” este o carte care nu produce atât de mult optimism, ci ste un mare semn de întrebare. Scopul cărţii nu este să descurajeze, ci este mai degrabă un fel de moment de rătăcire care vine dintr-o proastă înţelegere a ceea ce reprezentăm ca naţiune”, şi-a început principele Radu prezentarea celui mai recent volum de publicistică pe care l-a semnat. Autorul s-a declarat nedumerit de faptul că la trei ani de la intrarea în Uniunea Europeană şi la şase ani de la intrarea în NATO, România este o ţară plină de oameni trişti, cu privirea pierdută, fără speranţă, fiind, totodată, izolată de ţările europene. Principele Radu suţine că în timpul turneului prin ţară pentru promovarea volumului “Provizoratul istoric” a constatat “tristeţea de pe străzi. Totul e din nou gri. Acest lucru nu e totuşi normal, indiferent cât de mare e criza”. În opinia Principelui Radu, motivul pentru care lucrurile nu merg în România nu îl reprezintă lipsa democraţiei sau a libertăţilor, nici lipsa performanţei economice, ci faptul că instituţiile publice funcţionează deficitar. “Am scris acest volum nu pentru a critica o parte din politica românească, ci pentru a atrage atenţia că este o serioasă problemă în punerea în practică a legilor”, a mai menţionat autorul.

“Provizoratul istoric” cuprinde articole, eseuri, declaraţii şi conferinţe din anii 2007-2010, continuând cele două volume publicate de Principele Radu al României la Editura Polirom, “Europa din noi” şi “Biblioteca în flăcări”. Cartea se bucură de o prefaţă semnată de Roger Griffin, profesor la Universitatea din Oxford, iar pe coperta a 4-a figurează o dedicaţie din partea lui Hans-Gert Pöttering, fost preşedinte al Parlamentului European.

 

 

UN MILION DE EURO DE LA FEDERATIA PATRONILOR PENTRU CETATEA ORADIEI

Acum doi ani şi jumătate Federaţia Patronilor Bihor alături de Camera de Comerţ şi Industrie (CCI) din Debreţin a depus un proiect transfrontalier în valoare de 4 milioane de euro. Trei milioane de euro reveneau CCI Debreţin pentru construcţia unui centru de afaceri iar un milion de euro Federaţiei Patronilor Bihor (FPBh) pentru a reabilita şi amenaja un corp de clădire din Cetatea Oradiei. În vara anului trecut, proiectul „Centre de suport a afacerilor non-profit în judeţele Hajdu-Bihar şi Bihor, Dezvoltarea Facilităţilor de Operare şi Cooperare”(Non-profit business Support Centres in Hajdu-Bihar and Bihor Counties: Development of operation and cooperation facilities) a fost aprobat de Autoritatea de Management de la Budapesta VATI.

Pentru a putea fi realizat acest proiect fără niciun fel de probleme Federaţia Patronilor Bihor a propus Primăriei Oradea, cu care are un acord de parteneriat, să se implice în acest proiect asigurând prin forţa ei financiară toate condiţiile pentru realizarea investiţiei. Prin demersul său, Federaţia Patronilor Bihor a dovedit că implicarea sa în viaţa comunităţii orădene şi bihorene a fost este şi va fi una foarte importantă şi activă.

Proiectul „Centre de suport a afacerilor non-profit în judeţele Hajdu-Bihar şi Bihor, Dezvoltarea Facilităţilor de Operare şi Cooperare”(Non-profit business Support Centres in Hajdu-Bihar and Bihor Counties: Development of operation and cooperation facilities) implementat de Federaţia Patronilor Bihor, proiect în valoare de aproximativ 4 milioane de euro prinde contur.În ultima sedinţa de Consiliului Local Oradea din anul 2010, consilierii orădeni şi-au dat acceptul pentru ca municipalitatea orădeană să participe în calitate de partener la înfiinţarea unui centru de afaceri împreună cu Federaţia Patronilor Bihor şi Camera de Comerţ şi Industrie Hajdu-Bihar.Proiectul foarte util mediului de afaceri, aprobat spre finanţare prin Programul de Cooperare Transfrontalieră România-Ungaria, prevede amenajarea unui centru de suport al afacerilor prin reabilitarea, modernizarea şi dotarea unui spaţiu de 1084,45 mp situat în Corpul C din Cetatea Oradea. Spaţiul de peste 1000 de mp din cetatea orădeană a fost acordat în folosinţă gratuită pe o perioadă de 15 ani, la finele anului 2009, în favoarea Federaţiei Patronilor Bihor în scopul amenajării prin intermediul proiectului a Centrului Non-Profit de Susţinere a Afacerilor.Proiectul, înregistrat sub nr. HURO0802/108_AF a fost realizat în parteneriat de Camera de Comerţ şi Industrie Hajdu-Bihar, Federaţia Patronilor şi Municipiul Oradea şi prevede asigurarea unei investiţii pentru reabilitarea spaţiului din cetate în valoare de aproximativ 1 milion de euro. Bugetul proiectului aferent partenerului român este de 912.327,43 de euro, valoarea grantului fiind de 875.834,33 de euro.

Ca urmare a parteneriatului cu municipalitatea orădeană, dreptul de administrare a Centrului Non Profit de Susţinere a Afacerilor îi revine Federaţiei Patronilor Bihor. În cadrul proiectului aflat pe masa consilierilor orădeni este stipulat faptul că municipiul Oradea va suporta cheltuielile neeligibile şi cofinantarea cheltuielilor, în cadrul proiectului „Centre de suport a afacerilor non-profit în judeţele Hajdu-Bihar şi Bihor. Dezvoltarea Facilităţilor de Operare şi Cooperare”(Non-profit business Support Centres in Hajdu-Bihar and Bihor Counties: Development of operation and cooperation facilities) în valoare de 36.493,1 de euro. De asemenea aleşii locali orădeni au votat şi pentru decontarea către Federaţia Patronilor Bihor a cheltuielilor ocazionate cu elaborarea documentaţiilor necesare depunerii proiectului, constând în taxă de autorizare şi taxă de timbru, în valoare totală de 33.075 de lei.

De-a lungul aproape 20 de ani de existenţă, Federaţia Patronilor Bihor prin vasta şi complexa sa activitate, s-a remarcat ca fiind un reper deosebit de important pentru mediul de afaceri din judeţul Bihor. În ultimii cinci ani, Federaţia a organizat şase conferinţe internaţionale, 20 de conferinţe naţionale, 12 forumuri economice, parteneriate cu principalele şase oraşe din judeţul Bihor respectiv parteneriate de colaborare cu Prefectura Judeţului Bihor şi Consiliul Judeţean Bihor. De asemenea Federaţia Patronilor Bihor, a implementat cu succes respectiv implementează mai multe proiecte importante pentru mediul de afaceri.

23.07.2011

Porți deschise spre „sportul regilor”

Sâmbătă, 23 iulie 2011 Complexul King’s Land din Ineu și-a deschis porțile pentru a primi oaspeți dornici să se ințieze în tainele golfului. Activitatea a avut drept principală țintă popularizarea golfului. Activitatea a avut drept principală țintă popularizarea golfului, membrii Federației Patronilor Bihor s-au putut relaxa călărind unul dintre exemplarele de cai din grajdurile complexului sau plimbându-se pe marginea lacului amenajat pentru iubitorii pescuitului.

 

27.07.2011

Cetatea, centru destinat mediului privat

Firmele vor avea în Cetatea Oradea un loc în care  vor putea cere consultanță și sprijin. În 27 iulie 2011, s-a lansat un proiect transfrontalier al cărui scop este realizarea unui ‘’Centru non-profit de susținere a afacerilor în județul Hajdu-Bihar și Bihor’’. În urma acestor investiții se va amenaja etajul al doilea, din corpul din clădirea C din Cetatea Oradea. Va deveni astfel un spațiu al Federației Patronilor Bihor destinat mediului de afaceri, utilat cu birouri și aparatură electronică performantă.

 

23.09.2011

Masă rotundă cu politicieni și oameni de afaceri

Vineri, 23.09.2011 a avut loc masa rotundă cu tema: Mediul de afaceri și parlamentarii, împreună. La această dezbatere au participat, alături de întreprinzători, reprezentanții celor patru organizații patronale din Bihor și parlamentari bihoreni. Temele propuse pentru dezbatere au fost: Ordonanța nr. 34/2006 privind achizițiile publice, Codul fiscal, Codul Muncii, politica băncilor din România fată de mediul de afaceri, politica de taxe și impozite aferente activităților economice, facilitățile oferite investitorilor străini, respectiv politica de amenzi a organelor administrative de control care afectează mediul de afaceri.

 

22.10.2011

Organizațiile patronale vor monitorizarea achizițiilor publice și la nivel de județ.

Patronii bihoreni nu mai vor licitații ai căror câștigători sunt cunoscuți dinainte. Patru confederații patronale: Camera de Comerț și Industrie Bihor, Federația Patronilor Bihor, Consiliul Local al Întreprinderilor Mici și Mijlocii Oradea și Confindustria au luat act de sesizările făcute de mai mulți patroni la întâlnirea cu parlamentarii bihoreni.

 

02.11.2011

Patronatele caută sfătuitori în bănci

Federația Patronilor Bihor, Camera de Comerț și Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România au dat întâlnire miercuri, 2 noiembrie 2011 bancherilor la Oradea Shopping City, cu scopul de a găsi un canal de comunicare, de a prelua mesaje dinspre bănci spre mediul de afaceri și invers, astfel încât discuțiile să se dovedească productive.

 

14.12.2011

Gala Top Branduri Bihorene

Gala Top Branduri Bihorene organizată miercuri, 14.12.2011, la Teatrul Regina Maria a reușit să strângă, la un loc, o serie de personalități ale vieții politice, economice, sportive și cultural românești. În cadrul evenimentului a avut loc premierea celor mai cunoscute firme bihorene, dar și a personalităților de marcă ale județului. Evenimentul s-a bucurat de prezența unor personalități de seamă, cum ar fi Monica Tatoiu, fostul prim-ministru Petre Roman, ambasadorul Ungariei în România, Oszkar Fuzes, ambasadorul Slovaciei în România, Dagmar Repcekova, legenda fotbalului bihorean Kun Attila.