Evenimente 2009


Evenimente 2009
Ianuarie

08.01.09 – Presedintele FPB, Ioan Lucian s-a intalnit cu reprezentantii celorlalte patronatelocale partenere: Camera de Comert si Industie Bihor, UNIMPRESA si Consiliul IMM-urilor Bihor pentru a face o retrospectiva pentru activitatile din 2008 si pentru a surprinde perspectivele pe 2009. Decizia lor a fost de a colabora in elaborarea unui plan anticriza pentru firmele din judetul Bihor pana la sfarsitul lunii ianuarie.
09.01.09 – FPB a organizat o masa rotunda cu membrii Clusterului pe Constructii « CONCLAST BH », la care s-au stabilit pasii urmatori pentru ca cele peste 17 firme membre sa-si poata incepe acivitatea sub aceasta titulatura pana la mijlocul lunii februarie.
12.01.09 – A avut loc pranzul de afaceri cu partenerii de proiect din Debrecen, acesta urmand sa aiba caracter lunar. In urma discutiilor purtate, s-au identificat noi oportunitati de colaborare pe proiecte cu caracter transfrontalier.
22.01.09 – Federatia Patronilor Bihor a avut joi, de la ora 09:15 in incinta Velvet Cafe, str. Vasile Alexandri, Conferinta de presa a FPB, la care au participat Ioan Lucian in calitate de Presedinte al FPB, Dan Octavian, in pozitia Director General al FPB. Acestia au facut o trecere in revista a principalelor activitati pentru anul 2008, vor prezenta reusitele celel mai importante care s-au finalizat in 2008 si solutii anticriza propuse de FPB pentru 2009.
29.01.09 – A avut loc pranzul de afaceri lunar la Hotel Platan, in Debrecen, organizat de Federatia Patronilor Bihor si Camera de Comert si Industrie Hajdu Bihar. La intalnire au participat oameni de afaceri din domeniul turismului, din cele doua judete, Bihor si Haju Bihar. Principalele teme discutate au fost modalitatile de  intensificare a colaborari dintre companiile de turism din cele doua regiuni participarea comuna la targuri si expozitii de turism, organizate atat in Bihor, in Hajdu Bihar, precum si in alte tari, organizarea unor activitati culinare, realizarea unor schimburi de specialisti in domeniul turismului. Unul dintre participantii maghiari, si-a manifestat dorinta de a angaja receprioneri romani vorbitori de limba romana si  maghiara.
29.01.09 – A avut loc masa rotunda “Masuri anticriza in domeniul Auto”- convocata de domnul Octavian Bara, vicepresedinte Federatia Patronilor Bihor, la Sala mare a Consiliului Judetean Bihor, de la ora 16.00. detalii …

Februarie

05.02.09 – Masa rotunda dintre dealeri si asiguratorii auto – “Imbunatatirea Relatiilor dintre asiguratori si dealeri pentru cresterea calitatii serviciilor oferite clientilor” – a avut loc la sediul Autobara & Co.
11.02.09 –  Proiect – Curs pe turism – “Dezvoltarea turismului conform pietei unice” – Hotel Dacia Continental, ora 11.00, program.
18.02.09 – Intalnire de afaceri a Federatiei Patronilor Bihor si Reprezentantii din turism din Baile Felix, 1 Mai si Sanmartin.
Întâlnirea, care a avut loc în Băile Felix, la restaurant Traverdi si a avut drept scop identificarea problemelor cu care se confruntă investitorii din domeniul turismului din regiunea Băile Felix – 1 Mai, respectiv atragerea acestor investitori în activităţi organizate de FPB care să ajute la dinamizarea turismului balnear.Au răspuns invitaţiei 20 de administratori de pensiuni şi hoteluri din comuna Sânmartin
Invitaţi speciali au fost vicepreşedintele Consiliului Judeţean Bihor, Dumitru Voloşeniuc, şi primarul din Sânmartin, Lucian Popuş, iar din partea AJOFM Bihor, directorul executiv adjunct, Daciana Nica.
Probleme semnalate
„Federaţia Patronilor Bihor doreşte să aibă un rol activ ca reprezentant al mediului de afaceri bihorean, în soluţionarea problemelor cu care se confruntă investitorii din această zonă”, a precizat Ioan Lucian. Printre problemele cel mai des invocate de investitori se numără accesul la apa termală. Aceştia sunt de părere că există un monopol al exploatării apei termale şi pensiunile nu prea au acces la aceste ape termale.Alte probleme care au fost ridicate de proprietarii de pensiuni au fost problema parcărilor, care în sezon sunt insuficiente, problema câinilor vagabonzi, problema ridicării gunoiului în timpul zilei, a ciorilor, care deranjează turiştii, problema veche a comerţului stradal şi proiectul construcţiei Acqapark-lui. La problemele ridicate, primarul Lucian Popuş şi Dumitru Voloşeniuc au răspuns şi au promis soluţionarea lor cât mai rapidă.
„În dorinţa de a spori forţa investitorilor din această zonă, noi propunem constituirea unui cluster al turismului balnear bihorean. În cel mai scurt timp vom prezenta investitorilor din domeniul balnear, din Zona Felix -1 Mai, o strategie de revitalizare a zonei turistice mai sus-amintite”, a punctat Ioan Lucian.

Martie

03.02.09 – Pranz de afaceri intre reprezentantii din turism din Romania si Ungaria. Acesta a avut loc la Hotel Maxim, din strada Victor Babes, numarul 5, in Oradea. Reprezentantii din cele doua tari au pus bazele unei colaborari de durata, acesta fiind cea de-a doua intalnire de acest gen.
11.03.09 – Proiect in derulare – Curs – “Dezvoltarea cabinetelor medicale conform principiilor pietei unice”. Federaţia Patronilor Bihor în calitate de beneficiar, având ca partener Camera de Comert şi Industrie Hajdú-Bihar, în cadrul proiectului cu titlul “Cooperare transfrontalieră romano-maghiară pentru afaceri”, având numarul de contract RO 2006/018-446.01.01.01.16 si care face parte din programului Phare CBC Romania – Ungaria 2006 finanţat de Uniunea Europeană prin Ministerul Dezvoltării Lucrărilor Publice şi Locuinţelor, vă invită să participaţi la activitatea din proiect „Dezvoltarea cabinetelor medicale, laboratoarelor medicale şi farmaciilor conform principiilor pieţei unice” – CURS SPECIALIZAT. Cursul care s-a desfăşurat în Oradea la Hotel Dacia Continetal – Sala Albastră, în data de 11.03.2009 începând cu orele 11,00.
Activitatea de instruire va presupune participarea la cursul specializat pe problema adoptării şi aplicării legislaţiei UE – “acquis communitaire” în vederea dobândirii de cunoştinte economice, tehnice şi de mediu în scopul asigurării capacităţii de a face faţă competiţiei de pe piaţa unică.
La sfârşitul instruirii, cursanţii vor demonstra cunoştiinte de legislatie specifică, standarde europene de calitate în activitatea cabinetelor medicale, laboratoarelor medicale şi farmaciilor, metode de a identifica un partener de afaceri peste graniţă şi tipuri de parteneriate respectiv marketing transfrontalier al afacerii. La absolvirea cursului, participanţii au primit certificat de participare.
Componenta practică a cursului se va încheia prin participarea cursanţilor la schimbul de experienţă care se va desfăşura la firme din Ungaria, acţiune care se va desfăşura tot în cadrul proiectului.
26.03.09 – Conferinta pe Constructii a III-a editie Pe 26 martie 2009, la Oradea a avut loc conferinta de constructii cu tema, ORADEA–ORAŞ EFICIENT ENERGETIC–Izolarea termică a locuinţelor – costuri mici, beneficii mari- ORADEA – Sala Mare a Primăriei Oradea a devenit neîncăpătoare pentru cei care doreau să afle detalii direct de la sursă despre cele două programe de reabilitare termică a blocurilor. Conferinţa – „Oradea – oraş eficient energetic – Izolarea termică a locuinţelor – costuri mici, beneficii mari”, organizată de Confederaţia Asociaţiilor de Afaceri Transilvania si Federaţia Patronilor Bihor, in parteneriat cu Primaria Oradea, s-a dovedit din start a fi un success.  Au fost prezenti in sala peste 200 de rezentanti din partea Asociatiilor de proprietari, din Oradea, si peste 30 de reprezentanti din partea firmelor de constructii, conform declaratiilor organizatorilor.„Numărul mare de participanţi spune totul despre interesul faţă de această conferinţă”, a declarat Ioan Lucian, preşedintele Federaţiei Patronilor Bihor.
Participanţi – Zeci de întrebări se aflau pe buzele reprezentanţilor asociaţiilor de proprietari înainte de începerea evenimentului. Întrebări legate de legislaţie, întrebări legate de finanţare.
Declaratii:
“Este un lucru bun reabilitarea termică, dar nici într-o ofertă nu se fac precizări despre contribuţie. Măcar să se dea nişte limite. Va fi foarte greu să se realizeze reabilitarea, costurile mi se par prea mari şi sunt şi oameni fără venituri sau oameni care urmează să fie disponibilizaţi”, ne-a declarat Viorel Popa, administratorul Asociaţiei Sal 26.
Doiniţa Bădărău, de la Asociaţia Piaţa Bucureşti este de părere că „legislaţia cu reabilitarea este un haos, având în vedere că nici nu au apărut normele de aplicare a ordonanţei”. Multe dintre aceste nedumeriri au fost lămurite de invitaţii la conferinţă: Ilie Bolojan – primarul Oradiei, Gheorghe Popescu – director în Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei, Claudiu Georgescu – preşedintele Asociaţiei Producătorilor de Materiale pentru Construcţii din România, Marius Voronca – director executiv la Fondul Român pentru Eficienţa Energiei.
„Interesul Primăriei şi al dumneavoastră este de a reduce costurile cu energie în blocurile din municipiu, pe de o parte şi de a schimba aspectul oraşului, pe de altă parte”, a subliniat primarul Oradiei. Acesta a dat asigurări că sunt alocate fondurile necesare din partea Primăriei pentru cele 38 de blocuri cuprinse în prima fază de reabilitare.
Gheorghe Popescu a subliniat faptul că „există toate condiţiile ca programul să se desfăşoare în condiţii optime, iar normele de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă 18/2009 apar azi în Monitorul Oficial”. Acesta a adăugat că prin fondurile alocate de Guvern în 2009 vor putea fi reabilitate cel puţin 35.000 de apartamente.  În parte a doua a conferinţei au fost prezentate cele două programe, iar cei prezenţi au putut cere lămuriri.
Aceasta conferinta este doar o parte din demersurile pe care CAAT si Primari Oradea doresc sa le faca, pentru implementarea programului de reabilitare termica in Oradea. Urmeaza sa se tipareasca in 3 saptamani, o brosura care va avea un rol informative, in special pentru Asociatiile de proprietari, si care va contine informatii despre reabilitarea termica, extrase din OG nr 18/04.03.2009, si din Hotararea Consiliului Local, precum si ofertele firmelor de constructii, care vor dori sa se promoveze in cadrul acesui program. Brosura va fi distribuita gratuit Asociatiilor de proprietari prin posta si prin reprezentantii Murrray Press.
27-29.03 – participarea la Targul de turism din Debrecen in parteneriat cu Consiliul Judetean Bihor. In perioada 27-29 martie 2009 a avut loc Targul de Turism la Debrecen. Turismul din judetul Bihor a fost prezent cu un stand care a primit titlul de “cel mai atragator stand al targului”, acordat de juriul independent al Camerei de Comert si Industrie Hajdu-Bihar. Cei 26 de reprezentanti, din partea agentiilor, hotelurilor si pensiunilor bihorene, au imbogatit standul oferit gratuit de Consiliul Judetean si Federatia Patronilor Bihor cu diferite obiecte traditionale. Vineri, de la orele 15.00, ora Romaniei, acestia au putut lua  masa cu ceilalti participanti la Tragul de Turism, gazduit de centrul de afaceri Kolcsey.
In urma targului, organizatorii au constatat ca vizitatorii au aratat un foarte mare interes pentru judetul nostru, doar ca numarul redus de turisti se datoreaza, promavarii insuficiente, a zonelor cu potential turistic din judetul Bihor. Federatia Patronilor Bihor intentioneaza sa faca toate demersurile pentru a aduce turismul bihorean la standarde europene.

Aprilie

06-09.04 – campania STOP Targurilor Nomade – Incepand de luni, 06 Aprilie 2009, Federatia Patronilor Bihor a initiat o campanie de informare impotriva targurilor nomade, denumita “STOP Targurilor nomade”. Aceata consta in mai multe etape, prima etapa fiind cea de luni, la ora 13:00, cand un grup de 5 studenti, echipati in tricouri purtand inscriptia campaniei, au pornit pe principalele artere pentru a aduna parerea a 200 de reprezentanti industria usoara si din comert.
“Asa cum anuntam saptamanile trecute, acesta initiativa am pornit-o datorita solicitarilor transmise de membrii FPB, care au sesizat o scadere considerabila a vanzarilor in perioada acestor targuri. Anul 2008 au avut loc in Oradea, 18 targuri de confectii imbracaminte si incaltaminte. In urma acestui sondaj dorim sa aflam cat de mare este impactul acestor targuri asupra producatorilor si comerciantilor din industria usoara.” a declarat Ioan Lucian, presedintele  Federatiei Patronilor Bihor.
10.04.09 – Curs – “Dezvoltarea agriculturii conform principiilor pietei unice“. Federaţia Patronilor Bihor în calitate de beneficiar, având ca partener Camera de Comert şi Industrie Hajdú-Bihar, în cadrul proiectului cu titlul “Cooperare transfrontalieră romano-maghiară pentru afaceri”, având numarul de contract RO 2006/018-446.01.01.01.16 si care face parte din programului Phare CBC Romania – Ungaria 2006 finanţat de Uniunea Europeană prin Ministerul Dezvoltării Lucrărilor Publice şi Locuinţelor, vă invită să participaţi la activitatea din proiect „Dezvoltarea agriculturii conform principiilor pieţei unice” – CURS SPECIALIZAT. Cursul a avut loc în Oradea la Hotel Dacia Continetal – Sala Gri, în data de 10.04.2009 începând cu orele 11,00.
Activitatea de instruire va presupune participarea la cursul specializat pe problema adoptării şi aplicării legislaţiei UE – “acquis communitaire” în vederea dobândirii de cunoştinte economice, tehnice şi de mediu în scopul asigurării capacităţii de a face faţă competiţiei de pe piaţa unică. La sfârşitul instruirii, cursanţii vor demonstra cunoştiinte de legislatie specifică, standarde europene de calitate în agricultură, metode de a identifica un partener de afaceri peste graniţă şi tipuri de parteneriate respectiv marketing transfrontalier al afacerii.
La absolvirea cursului, participanţii au primit un certificat de participare.Componenta practică a cursului se va încheia prin participarea cursanţilor la schimbul de experienţă care se va desfăşura la firme din Ungaria, acţiune care se va desfăşura tot în cadrul proiectului.
22.04.09 – Pranz de afaceri in Ungaria, la Debrecen – domeniul constructii. Oameni de afaceri din domeniul constructiilor din Oradea si Debrecen au stabilit mai multe posibilitati de colaborare, urmand sa mentina legatura in continuare.
24.04.09 – Masa rotunda cu politicienii locali, cu tema “Colaborarea dintre mediul politic si mediul de afaceri pentru diminuarea  efectelor crizei economice asupra mediului de afaceri”.
Evenimentul a avut loc la sala mare a Consiliului Judetean Bihor. La eveniment au fost prezenti  parlamentari bihoreni, reprezentanti ai partidelor politice, ai institutiilor locale, consilieri judeteni, membrii ai FPB si reprezentanti ai presei. Aceasta face parte din sirul de mese rotunde realizat de Federatia Patronilor Bihor, cu scopul  evaluarii sprijinului acordat mediului de afaceri, de catre mediul politic bihorean.Comunicat de presa: “Confederaţia Asociaţiilor de Afaceri Transilvania (CAAT) protestează împotriva horărârii guvernului de a adopta ordonanţa de urgenţă cu privire la introducerea unui impozit forfetar minim începând cu data de 1 mai 2009.
De fapt introducerea impozitului forfetar demonstrează imposibilitatea fiscului de a de a controla fenomenul evaziunii. Se încească umplerea „golurilor” Bugetului nu prin investigarea profesionistă a evazioniştilor, ci prin uniformizarea tuturor. Controlarea celor 242.000 de firme în discuţie ar costa mai mult decât efectele.
In toată Europa se iau măsuri concrete anticriză, de stimulare a afacerilor în timp ce la noi, prioritar este Bugetul; de exemplu, în Franţa, pentru dezvoltarea spiritului antreprenorial se poate infiinţa o firmă on-line, cu capital social 1 euro, în Ungaria, sunt operaţionale reducerile de taxe în primii 3 ani de la înfiinţare pe considerentul că o companie este la început pe pierdere, nicidecum pe profit.CAAT se va solidariza cu toate organizaţiile patronale care vor lua atitudine faţă de această ordonanţa a guvernului.
Ioan Lucian, presedinte – Confederatia Asociatiilor de Afaceri Transilvania”

 Mai

 06.05.09 – Federatia Patronilor Bihor a organizat – Masa rotunda “Targurile nomade – sunt sau nu un pericol pentru sectorul privat al industriei usoare?” Acest eveniment a fost o ultima etapa din campania “STOP TARGURILOR NOMADE”, care a debutat pe 06 aprilie 2009. La intalnire au fost prezenti reprezentati ai Garzii Financiare, ai OJPC,a directiei Economice a Primariei Oradea. Acestia au fost fata in fata cu reprezentanti din domeniul comerului si producatorilor, din industia usoara.
 29.05.09 – Federatia Patronilor Bihor a organizat un Business Diner, la Hotel Elite, cu ocazia vizitei la Oradea a Altetei Sale Rgale, Principele Radu al Romaniei. Cu aceasta ocazie, un numar de peste 20 de oameni de afaceri, membri ai FPB, au avut ocazia de a sta de vorba cu ASR, Principele Radu.
 30 – 31.05.09 – A avut loc Targul turistic “Petrece un weekend in Bihor” organizat de Consiliul Judetean Bihor, sub Pasajul Vulturul Nergu. Federatia Patronilor Bihor a oferit standurile in mod gratuit pentru doua firme romanesti, si pentru 2 firme din Ungaria, care au fost prezente la targ in cele doua zile.

 Iunie

09.06.09 – FPB impreuna cu BEST BOARD ROMANIA a organizat un simpozion cu tema” Prezentarea oficiala a sistemului de incalzire prin plinta BEST BOARD”. Evenimetul a avut loc in Sala Mare a Primariei Oradea, de la orele 17.00, avand ca invitati speciali pe insasi inventatorul d-na Christina Prantl. Moderatorul prezentarii a fost d-na Luana Ibacka, prezentatoarea emisiunii, “Caminul de 5 stele”.
Cu o experinta de 15 ani, produsul este azi numarul 1 in lume, in 2004 obtinand si un premiu pentru calitate si tehnologie, la Geneva. Acest sistem s-a impus şi a fost implementat în muzee, castele, locuinţe, birouri şi biserici. Sistemul de încãlzire Best Board® are ca efect o economie de energie de aproximativ 40 %.

Iulie

23.07.09 – Federaţia Patronilor Bihor în calitate de beneficiar, având ca partener Camera de Comert şi Industrie Hajdú-Bihar, în cadrul proiectului cu titlul “Cooperare transfrontalieră romano-maghiară pentru afaceri”, a organizat la Oradea în data de 23 Iulie 2009, incepand cu orele 10,30, la Hotel Elite situat pe strada Parcul I.C. Brăteanu nr. 26, activitatea din proiect „Forum de cooperare economică romano-maghiară în domeniul medical privat”cu tema: „Colaborare transfrontalieră în domeniul medical privat ”.

Subiectele de discuţie s-au bazat pe experienţa din implementare, pentru că informţiile culese atât prin intermediul Biroului de cooperare în afaceri, cât şi de pe teren, au putut fi procesate, analizate şi prezentate într-o manieră utilă.Seria de întâlniri bilaterale româno – maghiare s-a implementat în vederea promovării şi realizării obiectivelor prezentului proiect. Anul acesta prin proiectul pe care îl avem în desfaşurare dorim să aducem îmbunătăţiri vizibile în domeniul medical privat.

Ne-am bucurat de prezenta domnului Dr. MOLNÁR GÉZA – consilier personal al Ministrului, din cadrul MINISTERULUI SĂNĂTĂŢII; Prof. Univ. Dr. GHEORGHE BUMBU – Decan – Facultatea de Medicină şi Farmacie Oradea; Conf. Univ. Dr. FLORIN BODOG – Prodecan Facultatea de Medicină şi Farmacie Oradea; Dr. MARIUS PÎRCIOAGA – Director coodonator – Direcţia de Sănătate Publică Bihor; CĂLIN HARAGOŞ – Director – Sc. Hermes Eurocert Srl.

Din Ungaria ne-au fost alaturi TOTH EDINA – reprezentant al CAMEREI DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE HAJDU-BIHAR; Dr. KHAN RAJIULLAN JOEY – director – MEDHOTEL – Spitalul Clinic Kenézy din Debrecen. Alaturi de personalitatăţile enumerate am avut participanţi reprezentanţi din domeniul medical atât din Romania cât şi din Ungaria. Persoana de contact: Lucian Ioan – Manager de proiect – tel: 0259/418202, fax 0359/425544 e-mail:fpbh@rdsor.ro

August

13.08.09 – Federaţia Patronilor Bihor în calitate de beneficiar, având ca partener Camera de Comert şi Industrie Hajdú-Bihar, în cadrul proiectului cu titlul “Cooperare transfrontalieră romano-maghiară pentru afaceri”, a organizat la Oradea în data de 13 august 2009, incepand cu orele 10,30 la Hotel Elite situat pe strada Parcul I.C. Brăteanu nr. 26, activitatea din proiect „Forum de cooperare economică romano-maghiară în domeniul agricultura”.

17.08.09 a avut loc conferinţă de închidere a proiectului transfrontalier cu tema:Prezentarea publică a rezultatelor proiectului

Federaţia Patronilor Bihor în calitate de beneficiar, având ca partener Camera de Comert şi Industrie Hajdú-Bihar, în cadrul proiectului cu titlul “Cooperare transfrontalieră romano-maghiară pentru afaceri”, a organizat la Oradea în data de 17 august 2009, incepand cu orele 11,00 la Hotel Elite situat pe strada Parcul I.C. Brăteanu nr. 26, activitatea din proiect „Prezentarea publică a proiectului”.

Prezentarea publica a rezultatelor proiectului s-a desfasurat in cadrul unei conferinte, organizata la finalul proiectului. Evenimentul a prilejuit totodata si diseminarea rezultatelor proiectului, cat si promovarea intregii actiuni, a ideii acestui proiect, a cooperarii transfrontaliere de afaceri.

Seria de întâlniri bilaterale româno – maghiare s-a implementat în vederea promovării şi realizării obiectivelor prezentului proiect. Anul acesta prin proiectul pe care l-am desfaşurat am adus îmbunătăţiri vizibile în cele 3 domenii de activitate.

Proiectul s-a finalizat realizându-se următoarele rezultate:

  • 10 Intalniri comune, transfrontaliere, pe domenii, in vederea facilitarii schimburilor de experienta
  • 1 – Birou de cooperare transfrontaliera romano-maghiara in afaceri · Publicarea unei reviste pentru afaceri, ca instrument de diseminare a informatiilor specifice pe domeniile de interes in cooperarea transfrontaliera la nivel economic 10 EDITII
  • 3 Cursuri pentru instruirea personalului IMM-urilor cu activitate de turism, cabinete medicale, laboratoare medicale si farmacii respectiv agricultura din Bihor referitor la cerintele Uniunii Europene in ceea ce priveste piata unica.Total participanti : 50 persoane
  • 1 Forum de cooperare economica romano-maghiara in turism
  • 1 Forum de cooperare economica romano-maghiara in domeniul medical privat
  • 1 Forum de cooperare economica romano-maghiara in agricultura
  • 30 Fişe de proiect pentru fondurile structurale, de cooperare teritoriala
  • Promovarea si diseminarea rezultatelor proiectului – 2 conferinte publice

Persoana de contact: Lucian Ioan – Manager de proiect – tel: 0259/418202, fax 0359/425544 e-mail: fpbh@rdsor.ro

Noiembrie 

13.11.09 –  a avut loc Balul Patronilor editia a X-a. Patronii au petrecut la Palazzo pana dupa miezul noptii intr-o atmosfera in care s-a imbinat mizica interpretata de tinere talente, cu muzica clasica, si mai tarziu, ritmuri de dance, latino si vals. Invitatul de onoare a fost Ion Caramitru, directorul Teatrului National Bucuresti. Citeste mai multeaici.

Decembrie

21.12.09 – Federaţia Patronilor Bihor împreună cu CS FC Bihor au organizat luni, 21 decembrie 2009, o seară de colinde la sediul FC Bihor, str. Iosif Vulcan, nr.11.Acest eveniment a încheiat campania ”Caravana Darurilor de Crăciun”, în cadrul careia, ca în fiecare an, prin bunavoinţa membrilor noştri, am reuşit să pregătim câteva cadouri pentru copii cu o situaţie materială mai deosebită.

          Devenită deja o tradiţie “Caravana Darurilor de Crăciun” este o activitate caritabilă prin care Federaţia Patronilor Bihor, da posibilitatea membrilor să realizeze acţiuni sociale într-un cadru organizat.

Primul eveniment la care am contribuit în cadrul Caravanei, a fost prin participarea in juriu la un spectacol interjudeţean organizat de Centrul  Scolar pentru Educatie Incluziva nr. 3, cu numele  “Naşterea Domnului – Dar de Craciun”. Acesta a avut loc la TEATRUL DE STAT PENTRU COPII SI TINERET ARCADIA ORADEA în data de 10 decembrie.

Un număr de 35 de copii de la Gradiniţa din Căbeşti, s-au putut bucura de cadouri oferite de sponsorii FPB, ROMCOLOR şi CESAL.

Luni, 21 decembrie 2009, la sediul FC Bihor, am reuşit sa aducem zâmbetul pe feţele a 10 copii de la Centrul de Plasament Cominca. Totul s-a desfăşurat într-o atmosfera de Crăciun, cu brad împodobit, vin, cozonaci şi un concert de colinde susţinut de studenţi la Facultatea de Teologie, membrii ai ASCOR, din cadrul Universităţii Oradea.

           În cadrul evenimentului o parte din program a fost dedicată oferirii de tricouri jucătorilor juniori de la FC Bihor. Participanţii au putut face donaţii pentru alţi copii proveniţi din familii din mediul rural cu posibilităţi financiare reduse la care ne vom deplasa în zilele urmatoare. Multumim tuturor sponsorilor care au contrinuit la realizarea acestei campanii, printre care: Trei G, CESAL si ROMCOLOR, PAC SYSTEM, PRIMA REAL ESTATE, TAMIRA PAN, Prod IMPEX BIG. Acum în prag de Sfântă Sărbatoare, dorim să mulţumim tuturor colaboratorilor care au fost alături de noi în acest an.

Sărbători Fericite, iar efortul dumneavoastră să vă aducă prosperitatea şi realizările dorite!